Hello

Meet the Branddiggers

Wij wilden al jaren samenwerken. Waarom? We hebben naast lol ook kwaliteiten die elkaar aanvullen en bovenal: we houden van ons werk.

Toch wrong er iets. We hebben namelijk ook de behoefte om iets positiefs te betekenen, écht iets bij te dragen aan het welzijn van de wereld buiten die van ons. Hoe doe je dat met marketing?

Wij helpen bedrijven die – naast dat ze geld willen verdienen – willen groeien op meerdere levels. Dat doen we door hun essentie te onderzoeken en een eerlijke brandstory te creëren. Maar ook door ze te helpen uitvinden wat hun waarden eigenlijk zijn en hoe ze die vertalen in hun strategie en marketing. Zodat ze op een gezonde manier kunnen groeien en een authentieke connectie aangaan met hun publiek. Eerlijke marketing.

Vragen? Neem gerust contact met ons op.

Anne de Bruijn

Anne de Bruijn is creative copywriter en producer en heeft een voorliefde voor talen, kunst en culturen. Ze schreef samen met haar partner “Don’t Read This Book: Time Management for Creative People” en “Don’t Buy This Book: Entrepreneurship for Creative People”.

Fatma Şimşek-Taşkesen

Fatma Şimşek-Taşkesen is marketingspecialist en -strategist en is altijd op weg om nóg meer te leren. Ze blijft graag op de hoogte van de laatste marketingtrends en volgt cursussen, verslindt boeken en podcasts.

De afgelopen 15 jaar werkten de Branddiggers in verschillende samenstellingen voor o.a. Exact Software, Boom Uitgevers, KPN, het Van Gogh Museum, Holland Casino, Antenna International, Sana Commerce, Astare, Paleis op de Dam, het Fries Museum, Bonnefantenmuseum, Louvre Lens, Uniekaas, Vrije Universiteit, PDZ Uitzendbureau, Simplicate, Exterus, Planet X FX, Amsterdam Post Lab en het Stedelijk Museum.

Home